QUÈ ÉS UN PLE?



Bon dia a tothom! 

Aquesta setmana he descobert què és un Ple i quina és la seva utilitat.
Aquest és l'enllaç relacionat.


Haig de reconèixer que el concepte PLE és totalment nou per mi.
He après que el PLE és l'entorn personal d’aprenentatge on puc rebre i compartir coneixements de diferentes maneres.

Parlant directament per xarxes puc adquirir o compartir coneixements de forma directa, mentre que seguint blogs o ampliant el meu amb nous continguts, entre d’altres opcions, puc compartir coneixements de forma indirecte. D’aquesta forma, vaig creant una xarxa de coneixement i un aplec d’eines molt útils pel present i pel futur.

Davant aquest nou món de possibilitats diverses per adquirir una xarxa social més complerta i nous coneixements en múltiples direccions amb eines i estratègies que desconeixia haig de dir que:

En primer lloc, em sembla un mon molt interessant i ple de possibilitats.
Crec que, l'enriquiment potencial, ampliant coneixements i cercant noves fonts de contacte per interaccionar, és molt important.
També crec que és interessant, i m´ha cridat l’atenció, la vessant col·laborativa de compartir, donar i rebre, ja que vivim en una societat poc generosa.

En el meu cas, es fa excessiu, el volum de treball i quantitat de temps que demanda tenir una vida virtual tant activa com la que comenta el professor en el vídeo.
Sent pare de dos nens, treballant i estudiant, amb prou feines tinc temps per encendre l’ordinador. 

És per això que trobo molt interesant el Symbaloo, que em permet agrupar les eines més interessants en una sola plana i estalviar-me un munt de temps cercant el que necessito.

En el meu cas, soc l'únic membre del blog, i per tant l'opinió tractada sobre el PLE, és el meu punt de vista.



I fins aquí el treball d'aquesta setmana!

Salut i fins la propera!

Comentarios

Entradas populares